Sık Sorulan Sorular

KARGO

Hangi Kargo Yöntemleri Mevcut?

Sanal mağazamızdan yaptığınız tüm alışverişlerde yalnızca Yurtiçi Kargo ile çalışmaktayız. Siparişleriniz size en yakın Yurtiçi Kargo şubesi tarafından dağıtıma çıkartılmaktadır.

Yurtdışına Gönderim Yapıyor musunuz?

Şu an için ne yazık ki yurtdışına sipariş gönderimi yapamamaktayız. Cep telefonu kategorisindeki ürünler dışında tüm ürünlerimizin ileride yurtdışına gönderimini sağlamayı planlıyoruz.

Siparişim Elime Ne Zaman Ulaşır?

Siparişiniz aksi belirtilmediği sürece 24 saat içerisinde kargoya teslim edilmektedir. Kargoya teslim edilen siparişlerin dağıtım süresi bulunduğunuz il veya ilçeye göre Yurtiçi Kargo gönderim sürelerine bağlı olarak 24 saat ila 72 saat arası değişmektedir.

ÖDEME

Hangi Ödeme Yöntemleri Geçerli?

Havale / EFT ile ve tüm bankalara ait kredi kartları ile ödeme yapabilirsiniz. Taksite uygun ürünlerde uygulanabilecek taksit oranları ürün sayfalarında yer almaktadır.

Online Alışveriş Güvenli mi?

DRK Elektronik A.Ş. resmi web sitesi olan DRK.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişler 100% güvenlidir. Bilgileriniz SSL sertifikası ile sağlanan güvenli bağlantı sayesinde gizli tutulmaktadır.

SİPARİŞ & İADE

Nasıl Sipariş Verebilirim?

Web sitemizde bulunan ürünleri inceleyerek satın almak istediğiniz ürüne karar verdikten sonra ürünü almak istediğiniz adette sepetinize ekleyebilirsiniz. Ürünlerinizi sepetinize ekledikten sonra sağ üstte yer alan sepet ikonuna tıklayarak sepet sayfasına ilerleyiniz. Sepetinizdeki ürünleri kontrol ettikten sonra adres bilgilerinizi girerek ödeme işlemini tamamlayabilirsiniz. Ürününüz kısa bir süre içerisinde adresinize teslim edilecektir.

Siparişimi Nasıl Değiştirebilirim veya İptal Edebilirim?

Tamamladığınız siparişlerinizi müşteri hesabınız altında yer alan Geçmiş Siparişlerim sayfasında bulunan sipariş iptali veya iadesi bağlantılarını takip ederek siparişiniz için iptal, iade veya değişim talebinde bulunabilirsiniz.

Üye Olmadan Sipariş Verebilir miyim?

Sipariş verirken kolaylıkla üye olarak siparişinizin durumu hakkında daha kolay bilgi sahibi olabilir, ileride vereceğiniz siparişleri daha kolay tamamlayabilirsiniz. Ayrıca siparişleriniz için indirimler kazanabilirsiniz. Ancak yinede üye olmak istemiyorsanız üye olmadan da sipariş verebilirsiniz.

Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Siparişinizin durumu hakkında bilgi almak için sağ üstte yer alan Sipariş Takibi bağlantısını takip edebilir veya müşteri hesabınıza giriş yaparak Geçmiş Siparişlerim sayfadından siparişinizin durumunu görüntüleyebilirsiniz.

Aldığım Ürünü Nasıl İade Edebilirim?

Aldığınız ürünü iade etmek veya değiştirmek istiyorsanız öncelikle ürünü kullanmadığınızdan veya ürünün kendisine veya kutusuna bir hasar vermediğinizden emin olunuz. İade etmek istediğiniz ürünler için müşteri hesabınıza giriş yaparak Geçmiş Siparişlerim sayfasında ilgili siparişin altından iade işlemlerine girerek iade etmek istediğiniz ürünü seçip iade talebinizi oluşturabilirsiniz.
Yardımcı Olabilir miyiz? Bize Ulaşın